تاریخچه برند خودروهای لکسوس

تاریخچه برند خودروهای لکسوس

تاریخچه برند خودروهای لکسوس

تاریخچه برند خودروهای لکسوس ، لکسوس، بخش لوکس و ارزشمند شرکت تویوتا، یکی از برندهای معتبر خودروسازی جهان است. این برند در اواخر دهه ۱۹۸۰ معرفی شد و تا کنون به یکی از نمادهای لوکس و کیفیت در صنعت خودرو تبدیل شده است.

تأسیس لکسوس در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک بخش مجزا از تویوتا، با هدف ارائه خودروهای لوکس و با کیفیت در بازارهای جهانی بود. محصولات لکسوس با تمرکز بر فناوری، طراحی زیبا، ارائه تجربه رانندگی بی‌نظیر و کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌شوند.

برند لکسوس از زمان تأسیس، مدل‌های متعددی از خودروهای لوکس و اسپرت عرضه کرده و با طراحی‌های مدرن، امکانات فراوان، سطح بالای ایمنی و کیفیت ساخت برجسته، موفق به جلب توجه مخاطبان خود شده است.

این برند به دستیابی به محبوبیت جهانی و ارتقاء تصویر از خود متعهد است. با ادامه تحقیقات و توسعه، لکسوس در صنعت خودروسازی به عنوان یک نماد لوکس و نوآوری شناخته می‌شود و به ارائه خودروهای برتر و پیشرفته ادامه می‌دهد.

به عنوان محبوب‌ترین شاخه خودروهای لوکس تویوتا، لکسوس با ترکیب استحکام و اعتماد تویوتا با طراحی‌های منحصر به فرد و تکنولوژی‌های نوآورانه برجسته است. این برند با دقت بالا در انتخاب مواد، ارائه تجربه‌ی رانندگی لوکس، توجه به نیازهای مشتریان و تعهد به محیط‌زیست، در بازارهای جهانی به محبوبیت رسیده است.

لکسوس با تولید مدل‌هایی از خودروهای سواری، اسپرت، اس‌یوی‌یو (SUV) و هیبرید، تنوع بی‌نظیری در ارائه خودروهای لوکس فراهم کرده است. این تنوع در نظر گرفتن نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان را با دسترسی به مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف برآورده می‌کند.

از زمان تأسیس، لکسوس به ارائه فناوری‌های متقدم و نوآورانه در خودروهای خود متعهد شده است. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به سیستم‌های ایمنی پیشرفته، سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی هوشمند، هیبریدهای کارآمد انرژی و نظارت بر پویایی‌های رانندگی اشاره کرد.

استراتژی بازاریابی لکسوس همچنین در تاکید بر تجربه مشتری و خدمات پس از فروش تأکید دارد. این برند به تقویت ارتباط با مشتریان و ایجاد ارتباطات دوسویه با آنها اعتقاد دارد، که این نقطه قوت باعث افزایش وفاداری مشتریان و گسترش بازار شده است.

تاریخچه برند خودروهای لکسوس
تاریخچه برند خودروهای لکسوس

 

اهداف تولید لکسوس

تویوتا با نام لکسوس یک هدف عمده را دنبال می کرد و آن هم فتح امریکا با خودروهای لوکس و  به روز بود. هرچند در ابتدای کار خودروهای وارداتی در امریکا مشکلات فنی داشتند ولی در نهایت با استقبال بی نظیری روبرو شد و توانست بازار امریکا و اروپا را بدست آورد. در همان ابتدا 8000 هزار دستگاه از لکسوس که مشکل کروز داشتند را مدیران تویوتا به سبک خودشان تبدیل به یک فرصت کردند و با یک سرویس فوق العاده برای این خودروها جایگاه خود را تثبت نمودند که در نهایت منجر به فروش 50 هزار دستگاه در همان ابتدا شد.

معروف ترین مدل برند خودروهای لکسوس

برند خودروهای لکسوس ، لکسوس GX به عنوان یک شاسی‌بلند 7 نفره و سایز متوسط برای اولین بار در سال 2002 و با نام GX 470 به بازار آمد. لکسوس GX از موتوری 4.6 لیتری V8 و مشابه با مدل LX470 استفاده می‌کند.  پیشرانه V8 این محصول با استفاده از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک و همراهی سیستم چهار چرخ محرک، لذت رانندگی در جاده‌های گوناگون را برای شما به همراه داشته و با توان 301 اسب‌بخاری آن دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

 

تعمیرات تخصصی خودروهای لکسوس در مراکز خدمات تخصصی لکسوس شهاب، تیم‌ حرفه ای و با تجربه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی عالی، به تشخیص و رفع مشکلات مکانیکی و الکتریکی خودروهای لکسوس می‌پردازند. این تعمیرات شامل تعویض و تعمیر قطعات اصلی و با کیفیت اعم از موتور، ترمز، تعلیق و سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی می‌شود. لکسوس به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خودروسازی جهان، تعمیرات تخصصی خودروهای این برند نیازمند تخصص و دقت بالاست. این خدمات نه تنها به بهبود عمر مفید و ایمنی خودروی شما کمک می‌کنند، بلکه نقش مهمی در بهبود و رضایت مشتریان در صنعت خدمات خودرویی ایفا می‌کنند.

جهت مشاوره و تعمیرات تخصصی خودرو لکسوس خود میتوانید با شماره 09124407354 (شهاب هوشمند) تماس حاصل فرمایید

آدرس ما : خیابان فاطمه غربی ، خیابان اعتماد زاده ، بالاتر از سفارت پاکستان ، پلاک ۹ و ۱۱ و ۱۳
تعمیرگاه تخصصی کیا ، هیوندای تویوتا و لکسوس شهاب

مکان یابی روی نقشه

  تلفن : ۰۹۲۱۳۱۵۱۳۶۷