تعمیرات جلوبندی تویوتا

تعمیرات جلوبندی تویوتا

امروزه کمتر کسی با برند تویوتا غریبه است، این برند قدرتمند خودروهایی از جمله کمری، لندکروز، کرولا، پریوس، رافورد و… را به بازار جهانی عرضه کرده که در بین ایرانیان نیز طرفداران فراوانی دارد. حال با اینکه این برند خودروسازی خودروهای خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کند اما گاهی ایراداتی در جلوبندی این خودروها مشاهده می‌شود که به تعمیر نیاز دارند.

در حقیقت شرکت تویوتا در سال 1926 راه اندازی شد. و ساکیشی تویودا این شرکت را تاسیس کرد. در حقیقیت این شرکت درگذشته در صنعت دیگری کار می کرد. که تقریبا به اوایل قرن20 را می توان به آن اختصاص داد. و فعالیت آن ها در گذشته به لباس و بافندگی مرتبط می شد. در حقیقت ساکیشی تویودا راه پدر خود را ادامه داد. و شرکت صنایع تویودا را اداره و گسترش داد همچنین یک ماشین صنعتی نیز ساخت .

تعمیرات جلوبندی تویوتا
تعمیرات جلوبندی تویوتا

یکی از امور اساسی در سالم نگهداری جلوبندی تویوتا انجام سرویس های دوره ای و بازدید های چهارچرخ خودرو است. قطعاتی مثل گردگیرهای سیبک ها و پلوس ها و جعبه فرمان به صورت پلاستیکی بوده و طول عمر محدودی دارند که پاره شدن و خرابی این قطعات سبب میشود قطعه مربوطه آنها به سرعت از بین رود. و نکته دوم زمانی خودرو قرار است مسافت طولانی جاده ای طی نماید باید سیستم تعلیق آن کنترل گردد و اگر عیبی در آن وجود دارد برطرف شود که به این کاز بازدید چهارچرخ گویند.

تعمیرات جلوبندی تویوتا به چه دلیل باید صورت گیرد؟

یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا برای تعمیرات جلوبندی تویوتا اقدام کنید این است که صداهای اضافی از خودرو به گوشتان می‌رسد. این صداها گاهی آن‌قدر اذیت کننده می‌شود که دیگر تحمل گوش کردن به آن را نخواهید داشت و برای بررسی و رفع آن صدا به تعمیرگاه جلوبندی تویوتا مراجعه می‌کنید.

تعمیرات جلوبندی تویوتا
تعمیرات جلوبندی تویوتا

تعمیرات جلوبندی تویوتا و سیستم تعلیق در تعمیرگاه تخصصی شهاب

عیب یابی و تعمیر سیستم تعلیق و تعمیرات جلوبندی تویوتا از دیگر خدمات تعمیرگاهی تویوتا در مجموعه تعمیرگاه تخصصی شهاب است. یکی از امور اساسی در سالم نگهداری جلوبندی تویوتا و جلوبندی لکسوس انجام سرویس های دوره ای و بازدید های چهارچرخ خودرو است. قطعاتی مثل گردگیرهای سیبک ها و پلوس ها و جعبه فرمان به صورت پلاستیکی بوده و طول عمر محدودی دارند که پاره شدن و خرابی این قطعات سبب میشود قطعه مربوطه آنها به سرعت از بین رود. و نکته دوم زمانی خودرو قرار است مسافت طولانی جاده ای طی نماید باید سیستم تعلیق آن کنترل گردد و اگر عیبی در آن وجود دارد برطرف شود که به این کاز بازدید چهارچرخ گویند.

خدمات تعمیرات جلوبندی تویوتا شهاب شامل :

  • اورهال کامل جلوبندی
  • عیب یابی تعلیق تویوتا
  • قطعات اصل
  • تنظیم چرخ تویوتا
  • بررسی و تعویض
  • رفع انحراف فرمان
  • تنظیمات تخصصی

تعمیرات جلوبندی تویوتا خودروی هیوندای در تعمیرگاه تخصصی شهاب با کمترین هزینه و زمان در بالاترین کیفیت پذیرفته میشود.

آدرس ما : خ فاطمه غربی ، خ اعتماد زاده ، بالاتر از سفارت پاکستان ، پلاک ۹ و ۱۱ و ۱۳
تعمیرگاه تخصصی هیوندا، کیا، تویوتا و لکسوس شهاب

مکان یابی روی نقشه

  تلفن : 09124407354