تعمیرات جلوبندی هیوندای

تعمیرات جلوبندی هیوندای

تعمیرات جلوبندی هیوندای ، اکثر خودروهایی که به ایران وارد شده اند این قابلیت را دارند که در تمامی زوایای مهم تعلیق در سیستم جلوبندی و همچنین عقب بندی تنظیم شوند، اما ممکن است این تنظیمات پس از مدتی از حالت عادی خارج شود. نتیجه این مسئله انواع لاستیک سایی، کشیده و سفت شدن فرمان به چپ و راست و همچنین به هم ریختگی تنظیمات و ناپایداری کلی خودرو است. بنابراین باید خودرو در این وضعیت به تعمیرگاه رفته و تعمیر جلوبندی هیوندای صورت گیرد تا این نکات اصلاح گردند.

هیوندای (Hyundai) موتور به همراه کیا موتور از زیر مجموعه های هیوندای موتور گروپ هستند. برند هیوندا کار خود را از سال 1946 و با فعالیت هایی چون ساخت و ساز، کشتی سازی، فولاد سازی و صنایع الکترونیکی آغاز نمود و کمی بعد به یک شرکت خوشه ای کره ای بدل گشت. هیوندای سرانجام در سال 1975 و با کمک کمپانی های ایتال دیزاین و میتسوبیشی موتورز توانست نخستین خودروی کره ای به نام هیوندای پونی را تولید نماید.

تعمیرات جلوبندی هیوندای از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین باید حتماً پیش از سفر خودروی خود را به مرکز مربوط به تعمیر هیوندای منتقل کرده و چکاپ سیستم تعلیق خودرو را انجام دهید. علاوه بر این لازم به ذکر است که پیش از سفر به جاده‌ های کوهستانی حتما باید چکاپ جلوبندی هیوندای صورت گیرد،

عیب یابی و تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی خودروهای هیوندای از دیگر خدمات تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای شهاب است. تشخیص و رفع صدای جلوبندی و عقب بندی، بررسی مشکل نشتی بالون کمک های جلو و عقب، عیب یابی سیستم کنترل پایداری هیوندای، تنظیم زاویه چرخ های هیوندای، تنظیم ارتفاع خودرو و… از جمله خدمات بخش تعمیر جلوبندی و عقب بندی و سیستم تعلیق هیوندای در مجموعه ماست.

تعمیرات جلوبندی هیوندای
تعمیرات جلوبندی هیوندای

خدمات جلوبندی تعمیرگاه هیوندای شهاب شامل :

رفع ایراد جلوبندی

جلوبندی خودرو شما توسط دستگاه‌های مدرن و بر اساس تنظیمات ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بررسی شود تا تمام قطعات بخش جلوبندی خودروتان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

آنالیز وتنظیم جلوبندی

تنظیم جلوبندی خودرو‌ها یک امر لازم و ضروری است و پیشنهاد می‌شود که حداقل هر سه ماه یک بار جلوبندی خودرو خود را به یک متخصص نشان دهید تا آن را به صورت کامل بررسی کند.

بررسی و تعویض

بررسی دقیق قسمت های جلو بندی خودروهای بنز ، بی ام و ، پورشه و تعویض قطعات اساسی  و مصرفی با دقت فراوان و در کمترین زمان ممکن و همچنین قیمت مناسب SZ724 نسیت به رقبای ما با وجود کیفیتی متفاوت.

رفع انحراف فرمان

اگر در حال رانندگی هستید و فرمان خودروتان به سمت چپ یا راست کشیده می‌شود ( حتی اگر خیلی خفیف باشد ) باید اتومبیلتان را به متخصصان مربوطه نشان دهید.

تنظیمات تخصصی

نحوه تنظیم جلوبندی‌های خودرو‌ها با هم متفاوت است و باید بر اساس استاندارد‌ها کارخانه سازنده آن انجام شود.

تعمیرات جلوبندی هیوندای
تعمیرات جلوبندی هیوندای

 

تعمیرات جلوبندی هیوندای و عقبندی خودروی هیوندای در تعمیرگاه تخصصی هیوندای و کیا شهاب با کمترین هزینه و زمان در بالاترین کیفیت پذیرفته میشود.

آدرس ما : خ فاطمه غربی ، خ اعتماد زاده ، بالاتر از سفارت پاکستان ، پلاک ۹ و ۱۱ و ۱۳
تعمیرگاه تخصصی هیوندا، کیا، تویوتا و لکسوس شهاب

مکان یابی روی نقشه

  تلفن : 09124407354