تعمیرات جلوبندی کیا

تعمیرات جلوبندی کیا

تعمیرات جلوبندی کیا ، کیا موتورز  یکی از شرکت های خودرو سازی در کشور کره می باشد که زیر مجموعه گروه هیوندای است و در مرور زمان و با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در این صنعت به دست آورده، محصولات آن به بسیاری از کشور های دیگر نیز صادر می شود و از پر طرفدار ترین و محبوب ترین شرکت های خودرو سازی در دنیا می باشد. کیا قدیمی ترین شرکت خودرو سازی در کره جنوبی می باشد و امروزه کارخانه های کیا در چندین کشور دیگر به جز کره نیز، وجود دارند.

یکی از امور اساسی در سالم نگهداری تعمیرات جلوبندی کیا انجام سرویس های دوره ای و بازدید های چهارچرخ خودرو است. قطعاتی مثل گردگیرهای سیبک ها و پلوس ها و جعبه فرمان به صورت پلاستیکی بوده و طول عمر محدودی دارند که پاره شدن و خرابی این قطعات سبب میشود قطعه مربوطه آنها به سرعت از بین رود. و نکته دوم زمانی خودرو قرار است مسافت طولانی جاده ای طی نماید باید سیستم تعلیق آن کنترل گردد و اگر عیبی در آن وجود دارد برطرف شود که به این کاز بازدید چهارچرخ گویند.

اگر به دنبال تعمیرات جلوبندی کیا در تعمیرگاه تخصصی کیا می باشید، به شما توصیه می شود که به سایت تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای شهاب که از قابل اعتماد ترین و حرفه ای ترین مراکز خودرویی می باشد، سری بزنید و مشکلات خود را با مشاوران این مجموعه که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند، در میان بگذارید تا بتوانید به شکلی بهتر و راحت تر این مشکلات را رفع کنید.

تعمیرات جلوبندی کیا
تعمیرات جلوبندی کیا

خدمات تعمیرات جلوبندی کیا شهاب شامل :

  • رفع ایراد جلوبندی

جلوبندی خودرو شما توسط دستگاه‌های مدرن و بر اساس تنظیمات ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بررسی شود تا تمام قطعات بخش جلوبندی خودروتان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

  • آنالیز وتنظیم جلوبندی

تنظیم جلوبندی خودرو‌ها یک امر لازم و ضروری است و پیشنهاد می‌شود که حداقل هر سه ماه یک بار جلوبندی خودرو خود را به یک متخصص نشان دهید تا آن را به صورت کامل بررسی کند.

  • بررسی و تعویض

بررسی دقیق قسمت های جلو بندی خودروهای بنز ، بی ام و ، پورشه و تعویض قطعات اساسی  و مصرفی با دقت فراوان و در کمترین زمان ممکن و همچنین قیمت مناسب SZ724 نسیت به رقبای ما با وجود کیفیتی متفاوت.

  • رفع انحراف فرمان

اگر در حال رانندگی هستید و فرمان خودروتان به سمت چپ یا راست کشیده می‌شود ( حتی اگر خیلی خفیف باشد ) باید اتومبیلتان را به متخصصان مربوطه نشان دهید.

  • تنظیمات تخصصی
تعمیرات جلوبندی کیا
تعمیرات جلوبندی کیا

نحوه تنظیم جلوبندی‌های خودرو‌ها با هم متفاوت است و باید بر اساس استاندارد‌ها کارخانه سازنده آن انجام شود.

 

شما می توانید برای تعمیرات جلوبندی کیا ، عیب یابی و تعویض قطعات جلوبندی به تعمیرگاه کیا و هیوندای شهاب در غرب تهران مراجعه کنید

تعمیرات جلوبندی کیا و عقبندی خودروی کیا در تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای شهاب با کمترین هزینه و زمان در بالاترین کیفیت پذیرفته میشود.

آدرس ما : خ فاطمه غربی ، خ اعتماد زاده ، بالاتر از سفارت پاکستان ، پلاک ۹ و ۱۱ و ۱۳
تعمیرگاه تخصصی هیوندا، کیا، تویوتا و لکسوس شهاب

مکان یابی روی نقشه

  تلفن : 09124407354