تعمیرگاه تخصصی لکسوس

تعمیرگاه تخصصی لکسوس

تعمیرگاه تخصصی لکسوس ، شرکت لکسوس زیر نظر شرکت همتای خود یعنی تویوتا (TOYOTA)، در زمینه ساخت خودروهای لوکس و اسپرت فعالیت می کند. همچنین وجود مراکز عملیاتی و دفاتر اجرایی در کشورهایی چون آمریکا و بلژیک بر اعتبار این شرکت خودروسازی افزوده است.

در خط تولید این شرکت، هر خودرو باید از نظر ۶۰۰ معیار و استاندارد جهانی تایید شود تا به دست خریدار برسد.دفتر مرکزی این شرکت که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است، در کشور ژاپن قرار دارد. خودروهای لکسوس، پر فروش ترین برند خودرویی کشور ژاپن در عرصه جهانی محسوب می شود که از سال ۲۰۱۲ واردات این خودروها به کشور ایران مجاز اعلام شد.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس
تعمیرگاه تخصصی لکسوس

امروزه با وجود تعداد زیادی خودرو لکسوس در سراسر کشور نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی لکسوس که به صورت تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیر لکسوس فعالیت داشته باشد دو چندان شده است.

در این میان اگر شما هم صاحب یک خودرو لکسوس باشید، قطعا تا به حال با این دغدغه رو به رو شده اید که امور مکانیکی خودروی خود را به چه تعمیرگاهی بسپارید.

تعمیرگاه‌ تخصصی لکسوس به عنوان مراکز تخصصی تعمیر و نگهداری خودروهای لکسوس، خدمات با کیفیتی را برای مشتریان این خودروها ارائه می‌دهند. این تعمیرگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی مجرب از کارکنان هستند که با استفاده از تخصص و تجربه خود، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند.

در تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران خدماتی مانند تعمیر موتور، تعمیرات بدنه، تعویض لوازم یدکی، تعمیرات الکتریکی و الکترونیکی، تعمیرات داخلی و خارجی و سایر خدمات نگهداری و تعمیرات ارائه می‌شود.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس
تعمیرگاه تخصصی لکسوس

ارائه خدمات در تعمیرگاه تخصصی لکسوس به چه صورت است؟

  • تعمیر اساسی خودروهای هیبریدی لکسوس ، تعمیر انواع موتور خودروهای لکسوس
  • تعمیر خام‌سوزی و بررسی عیب موتور
  • تعمیر کاتالیزور
  • تعمیرات کامپیوتر ایربگ و کمربندها در خودروهای تصادفی
  • رفع ایراد ضعیف بودن ترمز تعمیرات پمپ ترمز برقی تمامی مدل های لکسوس
  • رفع عیب یابی موتور لکسوس
  • رفع یاتاقان زدن موتور لکسوس
  • رفع صدای های اضافی موتور در زمان استارت زدن
  • سرویس های دوره ای موتور لکسوس
  • عیب یابی با دستگاه

تعمیرات تخصصی خودروهای لکسوس در مراکز خدمات تخصصی لکسوس شهاب، تیم‌ حرفه ای و با تجربه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی عالی، به تشخیص و رفع مشکلات مکانیکی و الکتریکی خودروهای لکسوس می‌پردازند. این تعمیرات شامل تعویض و تعمیر قطعات اصلی و با کیفیت اعم از موتور، ترمز، تعلیق و سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی می‌شود. لکسوس به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خودروسازی جهان، تعمیرات تخصصی خودروهای این برند نیازمند تخصص و دقت بالاست. این خدمات نه تنها به بهبود عمر مفید و ایمنی خودروی شما کمک می‌کنند، بلکه نقش مهمی در بهبود و رضایت مشتریان در صنعت خدمات خودرویی ایفا می‌کنند.

جهت مشاوره و تعمیرات تخصصی خودرو لکسوس خود میتوانید با شماره 09124407354 (شهاب هوشمند) تماس حاصل فرمایید

آدرس ما : خیابان فاطمه غربی ، خیابان اعتماد زاده ، بالاتر از سفارت پاکستان ، پلاک ۹ و ۱۱ و ۱۳
تعمیرگاه تخصصی کیا ، هیوندای تویوتا و لکسوس شهاب

مکان یابی روی نقشه

  تلفن : 09124407354